JOB: nabidka : konstrukter HW

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Listopad 14 15:43:58 CET 2007

Ja jsi taky spoustu veci veci napamatuji. Ohmuv zakon jeste jakstakz, ale potreboval jsem na krabicku nakreslit trojuhelnik a dost dlouho jsem vzpominal na sinus a cosinus.
Ucim se princip veci, ne jejich deklaraci...
Michal
  ----- Original Message -----
  From: admin.mtech@gmail.com
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 14, 2007 3:19 PM
  Subject: Re: JOB: nabidka : konstrukter HW

  No bohuzial myslim to vazne.
  Naposledy som operak potreboval pred 6 mesiacmi.
  V app.note od TI na operaky, som si nasiel zapojenie na zosilnovac (invertujuci alebo neinvertujuci - co ja viem, neviem kto tomu dal taky nazov) proste som potreboval zosilnit signal 10x.
  Nakreslil som to v Proteusovi, a ked to chodilo tak som to nadratoval...
  Od vtedy zasa ani skrk

  Neviem asi mam divnu pamat, veci ktore nepouzivam si ani nepamatam.
  Najlepsie to vidno: ked sa ma niekto pyta kolko mam rokov - neviem.
  Poviem mu ze som narodeny ako skorpion v seventy-five....

  Na druhej strane si pamatam najpouzivanejsie i/o registre a ich bitove hodnoty pre 32 bit procesor s ktorym uz tyzden robim.
  Ked prestanem - zabudnem aj s cim som to vlastne robil.....

  No a pravidelne zabudam na vyrocie svatby, narodeniny manzelky a pod. - to sa proste uz nevojde.....

  -mt-