JOB: nabidka : konstrukter HW

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Středa Listopad 14 15:19:56 CET 2007

No bohuzial myslim to vazne.
Naposledy som operak potreboval pred 6 mesiacmi.
V app.note od TI na operaky, som si nasiel zapojenie na zosilnovac
(invertujuci alebo neinvertujuci - co ja viem, neviem kto tomu dal taky
nazov) proste som potreboval zosilnit signal 10x.
Nakreslil som to v Proteusovi, a ked to chodilo tak som to nadratoval...
Od vtedy zasa ani skrk

Neviem asi mam divnu pamat, veci ktore nepouzivam si ani nepamatam.
Najlepsie to vidno: ked sa ma niekto pyta kolko mam rokov - neviem.
Poviem mu ze som narodeny ako skorpion v seventy-five....

Na druhej strane si pamatam najpouzivanejsie i/o registre a ich bitove
hodnoty pre 32 bit procesor s ktorym uz tyzden robim.
Ked prestanem - zabudnem aj s cim som to vlastne robil.....

No a pravidelne zabudam na vyrocie svatby, narodeniny manzelky a pod. - to
sa proste uz nevojde.....

-mt-

  ----- Pôvodná správa -----
  Od: Jiri Bezstarosti
  Komu: HW-news
  Odoslané: 14. novembra 2007 14:25
  Predmet: Re: JOB: nabidka : konstrukter HW

  Chlapi, to snad nemyslite vazne ?

  Vzdyt tohle jsou uplne ty nejtrivialnejsi znalosti. Kdybych nemel v
  hlave jak zapojit zakladni veci, jak bych mohl vubec neco navrhovat ?
  Chapu to u programatora aplikaci pro PC (tedy ze nema v hlave zaklady
  elektroniky), ale u elektronika se to chape tezko. Vzdyt to uz bych mohl
  pokazde taky hledat Ohmuv zakon.

  To se fakt ani malinko nestydite tohle priznat ? Bez zakladnich znalosti
  v analogarine se nada vubec smysluplne delat nic a to poradne ani s
  digitalem, protoze pak se deje co uz jsem popisoval v ruznych
  souvislostech. Treba to, ze pak ADC skacou jak koza.

  To jsem opravdu tak divnej ? Ze jsem s velkym odpustenim "kurevsky
  dobrej" o sobe rikam porad, ale to musim, protoze to je zaklad uspechu a
  nikdo jinej nez ja sam mne tak dobre nepochvali ;))))), ale ze jsem k
  tomu i divnej ... no to vlastne taky neni nic noveho ;). Doufam, ze to
  vezmete s humorem, s jakym jsem to napsal, ona sebechvala smrdi a z te
  vety jde smradu jak z vyrobny sirecku :).

  Cekal jsem, ze spis padne ze spousty stran otazka, jestli myslim Vazne,
  ze to vetsina lidi fakt nenamalovala a to ani ten operak se zesilenim 1,
  ale dostalo se mi vysvetleni, ze to neni potreba. Nevidite tu krasu v
  tom, ze clovek chvili mysli a pak to vyplivne v plne parade a muze to
  udelat i cele v leze pred spanim bez hledani cehokoli, co je bezne ?

  Buh chran nase potomky ...

  --
  Jiri Bezstarosti