JOB: nabidka : konstrukter HW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Listopad 14 14:25:37 CET 2007

Chlapi, to snad nemyslite vazne ?

Vzdyt tohle jsou uplne ty nejtrivialnejsi znalosti. Kdybych nemel v
hlave jak zapojit zakladni veci, jak bych mohl vubec neco navrhovat ?
Chapu to u programatora aplikaci pro PC (tedy ze nema v hlave zaklady
elektroniky), ale u elektronika se to chape tezko. Vzdyt to uz bych mohl
pokazde taky hledat Ohmuv zakon.

To se fakt ani malinko nestydite tohle priznat ? Bez zakladnich znalosti
v analogarine se nada vubec smysluplne delat nic a to poradne ani s
digitalem, protoze pak se deje co uz jsem popisoval v ruznych
souvislostech. Treba to, ze pak ADC skacou jak koza.

To jsem opravdu tak divnej ? Ze jsem s velkym odpustenim "kurevsky
dobrej" o sobe rikam porad, ale to musim, protoze to je zaklad uspechu a
nikdo jinej nez ja sam mne tak dobre nepochvali ;))))), ale ze jsem k
tomu i divnej ... no to vlastne taky neni nic noveho ;). Doufam, ze to
vezmete s humorem, s jakym jsem to napsal, ona sebechvala smrdi a z te
vety jde smradu jak z vyrobny sirecku :).

Cekal jsem, ze spis padne ze spousty stran otazka, jestli myslim Vazne,
ze to vetsina lidi fakt nenamalovala a to ani ten operak se zesilenim 1,
ale dostalo se mi vysvetleni, ze to neni potreba. Nevidite tu krasu v
tom, ze clovek chvili mysli a pak to vyplivne v plne parade a muze to
udelat i cele v leze pred spanim bez hledani cehokoli, co je bezne ?

Buh chran nase potomky ...

--
Jiri Bezstarosti