Susarna z trouby

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Středa Listopad 14 12:39:38 CET 2007

zdravim,
tiez mam jednu pripomienku
mam cosi podobne ako p. Bezstarosti, akurat ze snimac mam v lufte.
a povedat chcem toto : ak nie je snimac dobre spojeny s topnym telesom
(a vo vzduchu nie je) tak su tam viditelne prekmity teploty, teda, ak
chcete presnejsie regulaciu teploty tak tam bude vhodna regulacia ina
ako ON/OFF (fazova, aka ina ;-) )

p.rosko