Susarna z trouby

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Listopad 14 12:06:08 CET 2007

Sice je to trochu neco jineho, ale podelim se o svuj napad.

Na elektricky plotynkovy varic jsem polozil duralovy plech a epoxidem na
nej prilepil teplotni cidlo. To cidlo vede do krabicky, ktera ma na
jedne strane sitovou vidlici a na druhe zasuvku. Na krabicce je LCD
displej 8x2 znaky a trimrik. Napajeni k varici spina rele (SSR by bylo
lepsi, ale rele bylo zrovna po ruce a pro obcasne pouziti to chvili
prezije). Nastavim tedy trimrikem treba 70C a ono mi je to spinanim
varice drzi. To rele cvaka asi tak na 1sec kazdych 15sec a teplota na
cidle drzi +/-1C. Pochopitelne na cidle, rozlozeni teploty na te desce
nemusi byt dokonale. Pouzil jsem to treba na suseni fotoemulze
nastrikane na cuperex. Ale i jinak je to docela uzitecna vec a splacnout
se to da velice tychle.

 Jiste to neni vec urcena pro prodej, je to proste bastl pro me pouziti
a obcas se hodi.

--
Jiri Bezstarosti