evolucia Was: kydy

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Listopad 13 14:33:01 CET 2007

Hm, a kdyz shodim ze stolu sklenici, tak jak to, ze tenhle strep ma
tvar mece, tenhle tvar jehly a tenhle je zase ctyrhranny? Jak to ty
strepy vedely, ze maji mit zrovna takovyhle tvar? To jim urcite musela
predepsat nejaka inteligentni entita, protoze jinak by byly tvarovane
nejak uplne jinak, zadny mec, jehla ani ctyrhran...

Ales Prochaska