evolucia Was: kydy

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Listopad 13 13:03:39 CET 2007

Este tento mail a koncim.

--- Pavel Troller <patrol@sinus.cz> wrote:

> Jenze..
>    Proc nastal Big Bang ? Proc pak gluonova masa fluktuovala a
> nerozprostrela
> se rovnomerne ? A co bylo pred Big Bangem ?

Ved vravim, to veda DNES zodpovedat nevie, ale veda stale postupuje..

>    Bohuzel bych rekl, ze tato teorie (ktere samozrejme verim, jen
> beru Big
> Bang jako zakonity, vyvolany prave cinnosti one Inteligence)
> nezodpovida
> presne tolik otazek, jako vy kladete :-).

Este raz: preco ta rezignacia na buduce poznatky?

> [...]
> otazek (mych, ani vasich) neznam, ale nerikam, ze by se nemely
> pokladat. Jen
> vsak si dovoluji male upozorneni, ze verim, ze cas je jeden z
> atributu mistniho
> vesmiru stvoreny spolu s nim a mimo nej vlastne neexistuje. A jelikoz
> ta
> Inteligence je mimo tento prostorocas, nelze ani rici, ze je vecna,
> protoze to
> je casove meritko, ba nelze ani rici, odkud se vzala, protoze ta
> otazka se
> snazi adresovat nejakou lokaci ve zdejsim prostorocase a ona z nej

Ved OK, ale ked ta inteligencia ma existovat a kedze to tu riadila
aspon na zaciatku (podla Vas, podla niekoho to riadi stale), tak nejako
vie s nasim aktualnym casopriestorom interagovat, t.j. mala by sa dat
dokazat... Osobne si myslim, ze javy sa budu dat vysvetlit aj bez nej.
A je mi jasne, ze to nebude za mojho zivota, ale to beriem normalne :-)

A je mi jasne aj to, ze pri tejto teme sa 2 tabory navzajom presvdcit
nenechaju...

miro

http://www.yahoo.com/r/hs