OT: šelakové gramodesky

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Úterý Listopad 13 11:40:59 CET 2007

Dobry den a omlouvam se za OT,
 mam tu sbirku 25ti selakovych gramodesek Supraphon, Ultraphon a Odeon, zanrove prevazne foxtrot, polka, waltz. Desky jsou pouzivane, v puvodnim jednoduchem papirovem obalu.
 Jedna deska, mozna nejvzacnejsi - Cochtan vypravuje (1. a 2.strana), je na okraji bohuzel odlomena, ulomek mam, ale nemam desku se stranami 3 a 4 :o)
 nahledy stitku jsou zde (soubor ma 1,5MB):
 http://www.papouch.com/users/hroch/gramo.zip
 Priznam se, ze vubec neznam sberatelskou hodnotu takove veci a ani muj um spolu s panem Googlem mi moc nerekl. Proto mam dva dotazy:
 1) mohl by mi nekdo, prosim, nastinit alespon radovou hodnotu (pokud nejaka je)
 2) neznate nekdo nejakeho sberatele, ktery by o tyto desky mel zajem? (vim o jakemsi sberatelskem klubu okoun.cz, ale ptam se nejdrive tady, kdyby byl zajemce)

 dekuji, s pozdravem
 Tomas Och