Cidlo na mereni vzdalenosti skrz hladinu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Listopad 13 11:05:35 CET 2007

--- Snail Instruments <snail@snailinstruments.com> wrote:

> takze
>
> Jestli ale bude plovak lehci nezli voda, mel by z ni kousek vycuhovat
>
> a tedy zadne mereni skrz hladinu nehrozi. Jestli je tezsi nez voda,
> bude lezet na dne a pak staci na merak namalovat okynko a do nej
> napsat vzdalenost zmerenou pravitkem.

Ja som to pochopil tak, ze ten plavak bude mat hustotu ako voda a bude
sa tam vznasat. Kedze je valec vzduchotesne uzavrety, vyska plavaku vo
valci bude zavisiet na tlaku na viecko. Kedysi bol taky pokus pre
deti.. flasa so sirokym hrdlom prekrytym snad gumou z balonika, vo
flasi voda a nejaky "panak", ktory klesal/stupal podla toho, ako sa
zatlacilo na "membranu". Hmmm, uz si nepamatam, z akeho materialu bol
ten predmet..

miro

Be a better pen pal.
Text or chat with friends inside Yahoo! Mail. See how.  http://overview.mail.yahoo.com/