PIC32 - 32bit PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Listopad 13 00:07:37 CET 2007

No jasne ;). Ale bylo to mysleno tak, ze na tom zapojeni neni co
vymyslet, je celkem jasne dane. Ovsem to je tak, kdyz to nekdo schvalne
prekrouti do absolutna ;). Aspon mame jistotu, ze to sem Tvym jmenem
nepsal nekdo jiny ;))).

Ale jinak i to co pises je pravda. Vzdyt ja uz navrhoval drive nahazet
vsechno do kbeliku, zalejt cinem a po vyklopeni nechat vychladnout ;).

--
Jiri Bezstarosti