PIC32 - 32bit PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Listopad 12 15:18:06 CET 2007

Zatim toho za sebou nemam tolik, abych to mohl hodnotit jako nejaky
expert po letech pouzivani. Muzu rict, ze co jsem napsal, chodilo bezva
a chyby to nejevi. Ovsem slo opravdu o mensi dilka, treba naportovani
jednoduchych sachu a nebo hrani si s priklady (treba prevodnik z USB na
COM).

Ted mam pripojen TFT displej (nakonec uz jsem to sem psal) a mam z toho
jen radost. Zadny problem se nevyskytl, vsechno chodi jak ma a kdyz jsem
zapnul optimalizaci na O3, zrychleni je tak silene, ze se nestacim divit.

Ale na GCC jsem si sahnul i jindy. Psal jsem treba programek pro I2C
hodiny pro routrik (CPU MIPS32) a dalsi takove male opicarnicky. Take
behaji O.K.

Treba casem na neco prijdu, treba az napisu neco poradne rozsahleho, ale
zatim jsem jen spokojen.

--
Jiri Bezstarosti