Touchscreen

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Listopad 12 12:12:53 CET 2007

Nevim jestli touchpad na notebooku funguje na stejnym principu jako
touchscreen, ale zaznamenal jsem že mi občas kurzor myši někam sám
utíká - časem jsem přišel na to, že se tahle závada nechá odstranit
prostě otřením touchpadu, což mě vedlo k domněnce, že za to může asi
mastná nebo zpocená ruka. Ale na 100% to tvrdit nemůžu a možná je to
úplně zavádějící teorie ;)

P.K.