Telefonni linka - napajeni

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 12 11:58:43 CET 2007

Zdravim,
  priste pouzivejte fixed font pro kresleni schemat :-).
  Vrazte do obou vetvi napajeni v 1. schematu odpor cca 300 Ohm a bude
to chodit. Bez odporu byste nic neslysel - hovorove signaly by byly
svedeny zdrojem - a nadto byste mel kourovou signalizaci - linkovy proud
by nebyl nicim omezen.
   S pozdravem Pavel Troller