Telefonni linka - napajeni

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Listopad 12 11:50:18 CET 2007

Zdravim,

potrebuji propojit dva telefony, tak aby bylo zajisteno jejich napajeni
a bylo mozne po zvednuti obou hovorit. Nepotrebuji vyzvaneni ani nic
podobneho.

Bude fungovat toto zapojeni ? S tim, ze +24V bude oddeleno rezistorem
820R/2W. Prakticky jsem to vycetl ze zapojeni jedne telefonni ustredny,
ale jestli jsem se neprehledl :)

tel 1 tip -------*----------------------------- tel 2 tip

tel 1 ring ------|------------*-----------------tel 2 ring
                       |                  |
                       |                  |
                      +24V         GND

Pak jsem nasel jeste toto:

                             +  | | -
      +-------+------ - - --+---||||---/\/\/--+---- - -----+-------+
      |       |             |    | |     R    |            |       |
      |       |             | 24V             |            |       |
      |      ---            |                 |           ---      |
      |     |   |           +---||------------+          |   |     |
      |      --- Sonalert       C                Sonalert ---      |
      |   C   |                                            |   C   |
      |      / \  15V                               15V   \ /      |
    PHONE    -+- Zener                             Zener `-+-    PHONE

Jde mi ale o to, jestli je realne rozhcodit to prvni - nejjednodussi zapojeni.

Diky,

s pozdravem Jan Puhony