Re: hledám práci

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Listopad 12 06:26:54 CET 2007

Ja jsem ted spise na strane zakaznicke - tedy vymyslim co bychom mohli
potrebovat, jestli to potrebujeme skutecne to uz se pak rozhoduje jinde.
Dost casto dialog s potencialnim dodavatelem probehne tak ze mne
ani nevyslechne a zacne mne presvedcovat ze vlastne to na co se ptam
nepotrebujeme ale potrebujeme neco uplne jineho co zrovna nahodou
maji jako neprodejne skladem a ve zbyvajicim case uz jen premyslim
jak toho dotycneho co nejslusneji poslat do piiiiiiiiiiiiiiiiiip abych mohl
delat neco uzitecnejsiho.
Vetsinou takto vystupuji ruzni zastupci zahranicnich firem o kterych jsem
nikdy predtim neslysel. Nez prijedou, ani se neobtezuji se podivat na nase
webove stranky jaka je nase napln, vybali hromadu prospektu a katalogu,
vsechno vedi, vsechno znaji, vsude byli dvakrat jen v Sovetskem svazu trikrat
ale kdyz se jim polozi konkretni otazka na kterou maji konkretne odpovedet,
zacnou mlzit a vetsinou uz se pak neozvou. Asi jsou placeni za to kolik firem navstivi.

BTW:
V hyperqelbech oz naplno zuri vanoce.
Neni cas zase se zacit bavit o elektronickych stavebnicich?