RE: hledám práci

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw@seznam.cz
Neděle Listopad 11 22:40:36 CET 2007

Ojojoj - omlouvam se - preskocil jsem Kostuv mail - uz tu ta informace
zaznela ....
..Z.K

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdeněk Kašpar
Sent: Sunday, November 11, 2007 10:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: hledám práci

Je sice uz nedele ....

O jednom takovem doktorovi jsem slysel v radiu.
Stalo se to nekde za polarnim kruhem na vedecke stanici nekdy snad v
padesatych letech minuleho stoleti. Pracoval se zrcadlem a mel k ruce
"poucenou" osobu, která mela za úkol ho budit, když ztrati vedomi.
Vzhledem k tomu, ze slo o zanet, ktery by bez operace neprezil, tak to za
pokus jiste stalo. Operaci provedl. Nekolikrat ztratil vedomi, ale diky
dohledu to dokoncil a prezil.
Vypravel to jeho syn.

....Z