Maly graficky displej

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Neděle Listopad 11 14:53:39 CET 2007

Zial chip nie je viditelny. Je zrejme niekde pod ciernym silikonom.
Oznacenie Rohm RCD6078 je na skle LCD.
Mam komplet panel povodneho zariadenia aj zo schemou zapojenia,
preto som myslel, ze to bude fajn na zaciatok. Treba ovladat:
SI
SCL
A0
RES
CS2
Nechem aby ste sa tym velmi trapili. Myslel som, ze ma niekto
mozno nasmeruje na nejake standardne pouzivane radice, ktore by som
nastudoval. Ak to tak nie je tak rasej kupim iny LCD.
...ale viete, ked na stole lezia dva nadherne moduly... :-)

Vdaka
IK

Zdalo sa mi, ze Jiri Bezstarosti, pisal: