Re: Velmi OT: TCI a pojišťovna

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Listopad 11 14:05:55 CET 2007

Zkuste audiologa, aspoň tak se říká v Německu člověku, který objednává, distribuuje a nastavuje naslouchátka pacientovi na míru. Skoro bych řekl, že dohledáte ve zlatých stránkách. Jeden z největších výrobců naslouchátek - Siemens - má ve svém programu naslouchátka s touto špeciální vlastností. Předpokládám, že většina audiologů by měla být schopna jej objednat.
Vojta Bubník