Maly graficky displej

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Neděle Listopad 11 09:48:00 CET 2007

Prizivim sa na vlakne.
Mam monochromaticky displej 128x64. Podla popisu konektora ide o SPI.
Je na nom oznacenie Rohm RCD6078. Podla oznacenia sa mi nepodarilo nic
najst. Nepomohol ani vyrobca(?) Rhom.

Vedel by ma niekto nakopnut, ako to ovladat? Tip na radic a podobne.
Je to moj prvy graficky displej, preto som bez skusenosti.
Vdaka.

IK