konektor do WiFI PCMCIA karty

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Listopad 11 00:35:05 CET 2007

Pokud konektor budete casto vynadavat a zandavat (u tohoto reseni asi
ano) tak ty levny jsou na nic, po par zasunuti/vysunuti mi u nich upadla
cast pacicek. Ty drazsi (za cca 700Kc) drzi celkem festove.
Mozna by bylo lepsi jako Wifinu koupit levnou USB Wifi s RSMA
konektorem, ty vydrzi dele a nemusite shanet redukce...
http://www.i4wifi.cz/?cls=stoitem&stiid=748