Re: hledám práci

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Listopad 10 22:59:04 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 10.11.2007 od Jiri Bezstarosti:

> Ono zavesit se na jednu kravu a dojit ji tak dlouho, az se vemeno
> utrhne (a nemusite jej urvat ani Vy sam), to udelala spousta lidi a
> firem (i ja mam takovy omyl za sebou) a pak bylo zle.

Ano, to je zasadni problem. Fungovat to muze tehdy, mas-li na tu firmu
zasadni vliv, tj. dokazes ovlivnit to vemeno, aby ho nikdo neurval :-)
Jinak je to dost riziko. Ja mam treba znameho a ten ma tusim 7
zakazniku. Vyplyva to z produktu, ktery vytvari. Kdyz mu zacne jeden
zakaznik cukat, tak se muze pretrhnout, protoze najednou vidi, ze
prijde o 1/7 penez. A to neni dobre...

> Stesti ktere uvadite, je jednim z mala pripadu a v zadnem pripade
> nemuzete spolehat na to, ze budete mit stejne stesti.

Ono to stesti hlavne neni jedinym vstupem. Kdyby ten Bill byl blbej,
tak je mu to stesti uplne na nic. Stesti je krasna vec, ale samotne
stesti nestaci.

> [...]
> co velke firmy odmitnou s tim, ze se jim to nevyplati, ale zakaznik
> hleda kde by uspel, protoze by to opravdu chtel. Takze sbirate
> drobecky, ktere Vam nechali ti velci. Ale protoze nemate zdaleka
> takove naklady jako ti velci, jste daleko pruznejsi, rychlejsi a
> nejste vazan pracovni dobou jako by byli zamestnanci, muze se Vam
> dobre vyplatit i zakazka, ktera by byla pro velkou firmu vylozene
> prodelkem a nebo nerealizovatelna z hlediska terminu. Pak muzete
> slusne vydelat i na tom, ze zakaznik neco potrebuje v pondeli a
> zjisti to v patek odpoledne - to je ta pruznost, kterou velci

Rika se tomu konkurencni vyhoda. A nemusi to byt jen pruznost. Hlavne
ale je treba si tu konkurencni vyhodu ujasnit a umet ji nalezite
zakaznikovi sdelit a prodat.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem