Velmi OT: TCI a pojišťovna

Sobota Listopad 10 19:45:41 CET 2007

Hezký večer,

    už nějakou dobu hledám na webu informace o TCI a hlavně o tom, kolik
takový přístroj stojí a kolik na něj dá zdravotní pojišťovna. Pokud
hledání omezím jen na ČR, tak najdu kulové. Pokud oblast rozšířím, najdu
toho dost, ale je to stejně zbytečné, protože potřebuji informace z naší
oblasti.

    Může mi prosím někdo znalejší hledání poradit? Také jsem zjistila,
že když hledám něco já a pak někdo jiný, dojdeme k různým výsledkům.
Nevím jak to, ale je to tak. Když se zadají stejná klíčová slova, Google
najde pokaždé něco jiného. Čudné.

    A teďka ještě jedna důležitá informace pro ty, co nevědí o co jde.
TCI je zkratka z Tinnitus Control Instrument a je to přístroj podobný
sluchadlu, který slouží k léčení tzv. ušních šelestů. Ve své podstatě to
je generátor šumu.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186