OT: Jak na BRUM ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Listopad 10 10:55:55 CET 2007

On Sat, 10 Nov 2007, Pavel Troller wrote:

> [...]
> z baterek, tak to nebrumí (samozřejmě). Pokud tam připojím výstup z počítače
> (který je taky ukostřen na PE do stejné zásuvky), nejde to poslouchat, a to
> ani když nepropojím na signálovém kabelu země (nezasunu cinche dostatečně
> hluboko). Kdybych je zasunul, brum převýší užitečný signál, nezasunuté dělají
> tak -20 dB, ale i to je nepoužitelné. Většího odstupu (tak -30 - -35 dB)
> dosahnu odpojením kostry zesilovače od PE a zeměním přes audiokabel, ale
> jednak se mi to nechce dělat (je to velký elektronkový zesilovač) a druhak to

Jenom takova poznamka - nepomohlo by ty zeme od cinchu spojit s PE ? Ale
jestli neco shori tak ja za nic nemuzu...

Jak je zapojeny ten zesilovac ? - nema nekde uvnitr spojenou PE a N ?
Podle meho by PE mela byt spojena s kostrou a mozna se zemi tech audio
vystupu a vstupu. Hlavne ne s N aby pres PE netekl napajeci proud 50Hz

Neni do cele te sestavy privod PE jeste z jinych bodu nez je ta spolecna
prodluzka ? Jako treba antena spojena s hromosvodem nebo tak...