=?utf-8?Q?hled=C3=A1m?= práci

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Listopad 10 10:28:31 CET 2007

> Ty este asi nevidis tu krasu! Vies kolko elektriky a hlavne duchariny sa da
> naucit pri burani priecok, ci tahani kablov... Vies co by som ja dal za to,
> keby som mohol ist nieco v praci robit manualne, pripadne robit este nieco
> na cerstvom vzduchu. A nemusel stale cumiet len do monitora...

S tím mohu tak trošku souhlasit, ikdyž ne zcela :-). Sedě celý den u počítače
a programuje ústředny a přilehlá zařízení, občas taky rád zajdu na sál a třeba
i natahnu nějaký ranžír, abych nepřišel o cvik a trošku se protáhnul. Ale že
bych vzal do ruky kango a začal mlátit zdi, to asi ne :-). A co se čerstvého
vzduchu týče, tak abych se na tu ústřednu dostal, musím ujít tak 10 minut
pěšky venkovním prostorem, takže i to se občas podaří. Jsem opravdu rád, že
se k tomu občas naskytne příležitost :-).
   S pozdravem Pavel Troller