Re: hledám práci

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Listopad 10 03:26:33 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 10.11.2007 od Galloth:

> Ja jen rikam, ze clovek, ktery se specializoval na jednu oblast bude
> lepsi.

A ja rikam, ze tohle se neda rict. Nemusi byt lepsi.

> Co jsem ale psal, ze ten clovek, ktery krome matematiky jeste dela
> biologii a programovani a stavitelstvi nebude mit tak velke znalosti
> v kazdem s tech oboru jako ctyri lide, z nich kazdy se venoval jen
> svemu oboru. A proste mi prislo nespravedlive na to neupozornit.

To zni sice logicky, ale prave ze to nemusi byt vubec pravda. Ze se
nekdo zabyva jen jednim oborem, to jeste neznamena, ze nekdo jiny
nemuze zvladnout obory ctyri na stejne urovni. Delka "zabyvani se
necim" nevypovida vubec nic o hloubce znalosti a uz vubec ne o
schopnosti nejlepe vyresit dany problem.

Takovy Ferda Mravenec muze klidne uplne stejne kvalitne rozpoznat
brouka i sutr, naprogramovat funkcni aplikaci, postavit garaz... a
jeste ve volne chvili treba vymaluje byt, vymeni vodovodni baterii a
upece babovku.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem