eclipse, nahrada AVR studia?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 9 23:49:51 CET 2007

--- Marek Sembol <hwm.land@gmail.com> wrote:

> FileMon od SysInternals vam poradi, ktery soubor mysli:)

Poradil :-) Myslel xterm.exe, co je linuxovy terminal, na Win taky
skutocne nemam. Medzi prepinacmi simulavr sa dokonca nachadza  -X,
--without-xterm, ale s tymto prepinacom zase vypise "Error opening
terminal: cygwin.". Tych chybajucich suborov je podla filemonitora
viac.. No vyzera to na nedotiahnute portovanie pod Win. Zrejme
konkretne tieto chyby nie su kriticke, no tak ci tak sa mi avr-gdb so
simulatorom rozbehnut nepodarilo.

Cosi som sa nahladal aj na nete... google vyhadzuje len navody, akoze
takto spustite a simulujete (co mi nehra), alebo nadavky uzivatelov, ze
im to tiez nejde a aky je simulavr nedorobok v inak skvelom baliku
AVR-GCC. Ziaden pouzitelny tip na rozbehanie som nenasiel...

Osobne mi _zatial_ simulator nejako nechyba, hram sa s ATmegami s
JTAG-om a cez JTAG-ICE mi avr-gdb debugguje, ako sa patri :-)

miro