Re: Energetická úspornost

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Listopad 9 19:01:09 CET 2007

Moje LCD TV 32" cca 200 W a monitor CRT 22" 160 W.
Jindra Polivka

Dobry den,

musim sa zastat pana Simka, spotreba LCD TV je naozaj vysoka. Neviem
preco, ale maly TV (asi 50 cm uhlopriecka) mal spotrebu podla papierov
asi 125 W. Tolko mi nezerie ani moja stara OTF474 (74 cm). Nakoniec som
si aj tak kupil TV s CRT obrazovkou a DVB-T, spotreba cca 80W.

Ked sa ale porovnaju PC monitory, tak tu je spotreba LCD naozaj ovela
nizsia. (cca 30 W na 19")

Richard Kaliciak