OT : Energetická úspornost, PC zdroje

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 9 00:25:05 CET 2007

OT^n-tu (admin pardon)

Neviem, nevidel som, necital som. Casopis Computer som vypustil zo
svojho obzoru cca pred 6r, kedy uverejnili test grafickych kariet, v
ktorom popisali zjavne nezmysly. Dopisoval som si vtedy s redakciou (to
ma este graficke karty bavili dost), dokladal som im fakty z webov
vyrobcov a inych (lepsich) testovacich webov, no nepomohol som si.
Nakoniec mi _ciastocne_ uznali, ze asi mam _v niecom_ pravdu, ale mi
napisali, ze zavery ich testu su urcene _vacsinovemu_ citatelovi a tym
to skoncilo. Ziadna korekcia v casopise nevysla.

miro