Re: měření krátkých časových intervalů

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Listopad 8 23:24:03 CET 2007

No dokazu si predstavit dva periodicke signaly a merit jejich fazovy posun.
Ale u vstupu citace bych predpokladal, ze mi to zmeri treba vzdalenost hran
dvou logickych signalu, coz mohou byt jednorazove deje. To tim smesovacem
jde taky? Tu uz si predstavit moc nedokazu.
Andel

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 08, 2007 3:42 PM
Subject: Re: měření krátkých časových intervalů

Moznosti je mnoho, napriklad:
- pouzijete dostatocne rychly fazovy detektor (typicky zmiesavac)
- signaly si prevediete do zakladneho pasma kde mozete pohodlne zmerat
cas a ked poznate hodnotu medzifrekvencie uz staci pouzit vasu rovnicu
- vf signaly priamo zmeriate ako vektory a rovno vypocitate fazu
- signaly prevediete do zakladneho pasma ako vektory a vypocitate fazu
(napr. IQ demodulacia)