RE: MGF pásky

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Listopad 8 23:06:45 CET 2007

cern - blava - cr ?? :-) ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of azehw
Sent: Thursday, November 08, 2007 11:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: MGF pásky

Potřebuji na konci průsvitný kousek nebo kus, je tam optická závora.
Mám ještě dotaz ohledně zasílání zásilek do ČR:
ze států EU je to bez problémů, to je jasné. Ze Švýcarska je to asi problém, že? Myslím clo a DPH.
Otázka:
Neví někdo, jak to proběhne, když Švýcar pošle balík sem do ČR z Německa?
Musí tam být jako odesílatel Němec (adresa) nebo stačí to, že je to odesláno z německé pošty?
AZE