Klima

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Listopad 8 21:31:30 CET 2007

On Thu, 8 Nov 2007, Jaroslav Buchta wrote:

> Ten invertor - to je prosta plynula regulace vykonu kompresoru, nebo
> jeste je v tom nejaka jina feature? Nekde jsem cetl, ze to funguje do
> nizsich teplot?

Mela by to byt plynula regulace vykonu a s tou funkci do nizsich teplot
to muze byt pravda - kdyz ten kompresor jede na mensi vykon pres stejne
velky vymenik tak jej nevychladi tolik aby to namrzlo. Tam je problem
v tom aby se nevytvorila prvni vrstvicka namrazy, jakmile se udela tak
diky zhorsene ucinnosti to chladi vic a vic a s tim take rychleji roste
namraza.