[OT] Embedded linux?

Čtvrtek Listopad 8 14:09:11 CET 2007

Ten linuxovy router je docela dobry napad, podle
http://www.linux-mips.org tohle umoznuje daleko vic zarizeni, navic
pro zacatky se jedna o levnejsi zpusob nez kupovat hotove desky pro
provoz linuxu. Pico-ITX jsou sice taky pekne ale na muj vkus pomerne
drahe. Jinak pokud by si chtel nekdo skutecne vyhrat muze se pokusit o
neco takoveho http://www.bolink.org/projects/gameboy/