=?ISO-8859-2?Q?Re:_merici_karta_-_logovatko_-_AC_proud, nap=ECt=ED_....?=

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 10:47:25 CET 2007

Chcete něco úplně hotovýho nebo byste to i postavil, případně si
napsal software? Napadaj mě převodníky třeba od Rawetu st. proud nebo
napětí nebo i výkon na 0-20mA ve spojení s nějakou analogovou vstupní
kartou do PC.

Nepíšete jaký příkon to zařízení vlastně má, páč ty Rawet převodníky
jsou asi do 15A, co jsem tak zběžně kouk do katalogu.

Nebo by to šlo i přes nějaký malý PLC.

P.K.