OT: teorie strun ve staré knize

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Listopad 8 09:43:13 CET 2007

to je celkom narez, v kazdom pripade mam zaujem o scan. Niekto by nam
mal konecne vysvetlit ako funguje hmota :-P
Mam pocit ze podla niektorej odnoze strunovej teorie neexistuju
tachiony. Kedze ale funguju zariadenia, ktore dokazu oddelit elektrony
na dobre a tie zle z jadrovej elektrarne (na zaklade pritomnosti
tachionov - Atomstop) tak strunova teoria musi byt uplna blbost a
neplati :-)
b.