BUFFER TC310

Středa Listopad 7 15:48:27 CET 2007

Hezké odpoledne,

    moc díky za všechny informace. Tak já to někdy zkusím. Dneska se mi
ale nějak nechce nic zkoušet. Koukala jsem dovnitř, je tam procesor +
eprom + RAM a nějaká bižuterie jako RTC od Epsonu a podobně. Možná by
šel změnit program, ale programovat epromku stejně nemám kde a navíc
procesor je také neznámý. Tedy mně.

    Možná to na něco použít půjde, nebo kdo by jej chtěl, řekněte si :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186