Videomix

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Úterý Listopad 6 21:34:42 CET 2007

Dobry den,

ked uz ste spomenuli mixovanie videosignalu...

Na sutazi robotov pouzivame casomieru, ktoru z nedostatku inych
moznosti mixujeme do obrazu z kamery pomocou analogoveho videomixpultu
Panasonic (uz ma aspon 10 rokov), ktory si poziciavame. Nech som sa
pytal kdekolvek na nejaku nahradu, neporadili mi nic. Ziaden z novych
(samozrejme digitalnych) videomixpultov vraj nevie taketo veci robit v
realnom case. Skusal som aj vselijake videokarty, bezvysledne.

Pritom ide podla mna o jednoduchu vec: zobrat obraz z videokamery a
pridat tam jednoduchy text a par meniacich sa cisiel (cas). Cas sa
generuje softwarovo, takze to mozeme zmiesat bud este v tom pocitaci
alebo zobrat len graficky vystup a pomiesat to vonku. Vysledok premietat
na platno (a pripadne streamovat do internetu, ale to nie je podstatne).
Zda sa mi cudne, ze stary analogovy mixpult to vie v realnom case a tato
super cislicova technika len off line. Naco su nam potom tie dvojjadrove
procesory...

Nevie niekto poradit, prosim, ako to urobit?

Vdaka.

Richard Balogh