[OT]: Doprava 30kg z Ciny

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Listopad 6 11:52:55 CET 2007

objednaval jsem par balicku z ciny
mezitim 44kg letecky
a 90 kg pomoci TNT

muzu jen rict ze oboji vyslo cenove zhruba stejne a nic levnejsiho v
techhle hmotnostech neslo najit (mozna jsme si nedali moc zalezet ale
resili jsme to hodne dlouho)

v kazdem pripade letecky mi ten balicek asi tyden uviznul kdesi v anglii
a pak na ruzyni takze se o tyden spozdil
dal jsem si musel balicek proclit na ruzyni coz zabralo od 9ti dop. do 4
odp. a jednoduse jsem se zarekl ze do tohodle uz nejdu za zadnou cenu
navic laxnost carga a statnich uredniku byla poslednim hrebickem do rakve

naproti tomu TNT zavolalo od predchozich zasilek meli dokumenty tak je
po me nechteli znovu jen si vyzadali prohlaseni ze polozka s nulovou
hodnotou na fakture je v cene jine polozky aby bylo celnikum ucineno zadost
za procleni si rekli asi 300 coz mi prijde mnohem lepsi nez promrhany
den na ruzyni
a vzhledem k vysledne cene co jsem mel na dokladu to asi vyslo mnohem
levneji nez byl puvodni odhad pred objednanim prepravy