[SPAM] Barevny LCD 640x480 k x51, PIC, AVR ... taky trochu komerce

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Listopad 6 10:51:49 CET 2007

Ty uz nie si ten spravny pamatnik. Pamatas si na ZX81 a ZX80... To boli tie
spravne modely... Ja som sa vzdycky divil, ze preco mi moj 4 riadkovy soft v
asm zhodi cely pocitac.

A.