PIC spolehlivost

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Listopad 5 20:34:41 CET 2007

Ja hlavny problem vidim v tom, co si predstavujes pod tym Tvojim "seknutim".
 Normy su rozne a podla toho su kladene aj poziadavky na testovanie. Myslim,
ze Hugo tu teraz pisal nieco o autach... Mozes sa inspirovat.

Ten cip, ked budes velmi chciet, zhodis tak ci tak. Ba povedal by som, ze je
to dokonca funkciou zelanou alebo, aby som bol uz uplne sarkasticky,
nedokumentovanou...

A.