PIC spolehlivost

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Listopad 5 20:07:19 CET 2007

No zarizeni bude posilat kazdych 200ms LOG1 a 200ms LOG0, pokud prestane
posilat, vyhodnoti se to jako CHYBOVY STAV, problem je v tom aby z duvodu
nejakeho seknuti nebyl chybovy stav jen na tomto MCU ;-)
629 ma prave pojistky BOREN, PWRT ENABLE, taxe mi zda lepsi, ale v
zasobach mam zase 12f508 ;-) takze ted abych si vybral.

LK