PIC spolehlivost

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Listopad 5 19:44:47 CET 2007

Kdyby se chtely PIC12F629 z jakehokoli duvodu jen tak "kousat", uz bych
to asi nerozchodil ;). Jen za dnesek mi jich (jen tak mimochodem mimo
normalni praci) proslo rukama 10, takze si jiste dokazete predstavit,
jake problemy bych si uz stihl nadelat, kdyby nebyly spolehlive. Velke
firmy nemuzeme brat jako meritko, tem jak se zda projde cokoli (lidi si
uz zvykli na padani vseho mozneho), ale nekdo o velikosti jako jsem ja
(nemyslim ted 186cm vysky a ani neco pod metrak vahy), by byl asi rychle
utlucen ;).

Kdyz tedy pisu, ze jsou slusne a nebojim se je nasazovat kamkoli je to
vhodne, muzete mi myslim verit. Ale neznamena to, ze nemuzete nic
zkazit, da se napsat spatny soft, da se spatne osetrit napajeni, da se
nevhodne nastavit CFG bity ... neco pokazYt se da kdykoli a s cimkoli ;).

--
Jiri Bezstarosti