Doporucena literatura aneb Vanoce se blizi

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Listopad 5 18:35:50 CET 2007

akurat som docital "Leavitt D. - Muž, který věděl příliš mnoho", je to o
Alanovi Turingovi, kniha mi pripada celkom zaujimava. Vcera som zacal
citat "Singh S. - Kniha kódů a šifer", zatial som precital len prvu
kapitolu ale je to celkom 'ctive'.
Z popularno-vedeckeho sudka co sa domnievam ze vas zaujima som davnejsie
cital:
"Leslie Iversen - Léky a drogy (Průvodce pro každého)"
"David Bodanis - E=mc2 Životopis nejslavnější rovnice na světě"

V cestine vsetko dostupne od vydavatelstva Dokoran, su to preklady z
anglickych originalov.

Velmi ma pobavila knizka Arkadij Armov - Experiment Pchá (podle Amálie
Potůčkové).

b.