Kniha o USB v CZ

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Listopad 5 14:16:44 CET 2007

.... anebo použijete ruský program, co to všecko udělá za vás, i s tím
přečtením kódu. Tady je to všecko hezky na jednom místě. Nejlepší "sborky"
má asi blackmanos, sasha a kis, ale každý má jinou "chuť", tak si
vyzkoušejte všecky a co vám bude fungovat, z toho si vyberte. Tohle jsem
použil kdysi na časopisy - stahovaly se mi skoro měsíc a dodnes si s tím
občas něco užitečného stáhnu. Když to přestane fungovat, nejjednodušší je
stáhnout novou "sborku" popř. počkat až ji zaktualizují. Když se počet
stránek diskuse pohybuje kolem stovky, pak ji forknou a někde nahoře je pak
nápis (v ruštině): dosaženo limitu stran, pokračování zde. Ty opuštěné
stránky se pak už neaktualizují, musíte si to pohlídat

http://forum.ru-board.com/topic.cgi?forum=5&topic=24955

Nejsrandovnější je, když přepíšou foneticky angličtinu do azbuky a
vyskloňují. A když to ještě náhodou přepíšou zpětně do latinky, pak je to
teprve nářez.

Pokud máte sdílenou IP, dá se v nouzi použít (spíš zneužít) nějaká
anonymizační síť, ale na tor rovnou zapomeňte, tím že je snadno dostupný na
windowsy, si pod sebou uřízl větev a k "lizu" se prakticky nedostanete, je
tím neskutečně přetížený i pro běžnou práci. Dají se použít ještě různé
veřejné vpnky, ale ty jsou v režimu zadarmo limitovány rychlostně, ale ono
se to připlazí.