OT: Diskuze se zastupcem Nokie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Listopad 5 09:43:24 CET 2007

Ještě něco mě napadlo k tématu "Nokia" - systemový konektor maj jejich
mobily podle mě špatně vyřešenej - a to už od dob 5110, novější
telefony ho maj sice předělanej, ale zase stejnej princip - na
kontaktní plošku se připojí hrot kontaktu. Dotek to pak má jen v
jednom bodě.

Například Siemensy nebo Alcately maj ten konektor řešenej jinak -
kontakty samce a samice jsou navzájem vodorovně, jako je to i u
ethernetu, takže maj kontakt na mnohem větší ploše a navíc se
zasunutím obrousí případnej prach. A taky jsou ty kontakty líp
chráněný, páč nejsou tak dobře přístupný.

P.K.