Vypina se LCD u nabijecky I-TEC BATA099

Petr Hronek trit@atlas.cz
Neděle Listopad 4 21:02:57 CET 2007

Hezký den,
Měl jsem úplně stejný problém yreklamoval jsem výměnou a nový kus mi to
začal dělat po 1/2 roce, sice jen občas (1 z 20). Nabíjení jede, ale není
kontrola, tipl bych problém se statickou elektřinou, možná špatné plasty
krytu, jelikož teplota je poměrně nízká (při normálním provozu je někdy i
vyžší). Myslím si, že je to nějaká výrobní vada, nchce se mi do toho
šťourat, asi jim to zase zanesu...

Petr Hk

----- Original Message -----
From: "Jiri Splichal" <splichal@pulp.cz>

Zdravim
koupil jsem vyse uvedenou nabijecku (k videni napr. tady :
http://www.lan-shop.cz/baterie-akumulatory-a-nabijecky/i-tec/25113 )
a ma bohuzel tuto zavadu: pri prvnim zapnuti a vlozeni aku. vse funguje
jak ma,ale po cca 15min. zacne displej poblikavat
a nakonec uplne zhasne :-(  Po odpojeni nabijceky ze site a male pauze
displej opet naskoci ale uz po kratsi chvilce se opet vypne.
Skonci to nakonec tak,ze uz ani nepomaha vypinani ze site a cekani.Musi
se pockat az napr. do pristiho dne.
Nabijecka pritom neni vubec nejak abnormalne zahrata (tzn. teplota cele
nabijecky je max 35 st.).

Nesetkal se ,prosim , nekdo s touto zavadou -nejlepe u teto nabijecky?
Kdyby to byla jen nejaka malickost, zkusil bych to
opravit ,nez to nekam posilat na reklamaci :-(

Dekuji
Jirka