vice desktopu na win

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Neděle Listopad 4 13:04:27 CET 2007

At 12:50 4.11.2007, Marek Sembol wrote:
>A vite jiste jak je vzdalena plocha implementovana? Ja bych to tipnul
>na virtualni grafickou kartu a virtualni I/O (klavesnice, mys, ...)
>Takze z hlediska aplikaci (a plocha ve Win neni nic jineho nez
>aplikace - bezne ji realizuje Explorer) je to porad volani
>standardnich funkci GDI a USER API. Takze nevidim duvod pro rozdilne
>chovani.

A kdyz aplikace sleti, tak muzete hledat err dialog vsude mozne, napr. ;)
Ne, rdesktop se nechova jako normalni desktop, mlhave si vybavuji napriklad
problemy s chovanim tray ikon.

Nemluve o tom, ze je to jako obvykle pomaly jako slimak, kdyz clovek nema
gigabit ;o)
(dtto se tyka napr. SourceSafe nebo MSSQL). <vikendovy flame>Zlatej linux a
ssh ;)</vikendovy flame>

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.