Dýchání z plic do plic (Re: OT: Diskuze se zastupcem Nokie)

Sobota Listopad 3 09:26:12 CET 2007

Hezké ránko,

    to důležité tu zaznělo. Kdo ví co to je "mrtvý prostor" tak ví o co
jde. Je to přesně ten obsah pusy, krku a části dýchací trubice a
průdušek před vlastními plícemi. Tam není kde by se kyslík vstřebal a
proto je to čistý, a předehřátý, vzduch. Jinak mám pocit že obsah
kyslíku ve výdechovém proudu je 12% ale tím si nejsem jistá. Zkusím se
mrknout do patřičné literatury :-)

    Jinak je opravdu chyba do postiženého funět jako do měchu od varhan.
Jednak mu pak foukáte vzduch do žaludku a ne do plic a jednak se tan
obsah žaludku opravdu podívá zpět na světlo. A pokud se to opravdu
přežene, tak se dají plíce i potrhat. Jenže ono je dýchání z plic do
plic tak namáhavé, že to nikdo pravděpodobně nedovede.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186