vice desktopu na win

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Listopad 3 02:38:12 CET 2007

Nezávislý desktopy už několik let umí drivery od nVidie a tipoval bych, že
drivery na Radeony to umí taky. Freewarových aplikací bude taky víc než
dost.
Nezávislý Windows jedině přes nějaký virtualizační nástroj - Virtual PC,
Virtual Server, VMWare, VMWare ESX a podobně, ostatně mám pochyby, že by na
dvou monitorech dokázaly běžet dva linuxy opět bez virtualizace, ono by to
asi vůbec nefungovalo...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death