OT: Diskuze se zastupcem Nokie

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pátek Listopad 2 17:21:14 CET 2007

Na kurzu prvni pomoci jsme se dozvedeli, ze kysliku ve vdechovanem
vzduchu je tech cca 20-21% a ve vydechovanem cca 16% proto umele
dychani preci jen nejaky vyznam ma.
Tak si spocitejte objem mistnosti, plice maj cca 6l ale pri normalnim
dychani pocitam staci cca pulka, normalne clovek dycha cca 14-16x/min
:o)

Jestli se kyslik driv vydycha nez spali... to si taky netroufam, tuhle
cast kolem spalovani by mohl dat do plena nejaky chemik :o)

PK.