OT: Diskuze se zastupcem Nokie

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Listopad 2 17:08:02 CET 2007

Jen si celkem neumim predstavit, jak se rychle vydycha vzduch, az se sejdou
ctyri notebooky v jednom kamrliku, to musi byt uuuuzasne :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 02, 2007 2:10 PM
Subject: RE: OT: Diskuze se zastupcem Nokie

A po více jak roce jsem si nikde nevšiml, že by o nasazení nějaký výrobce
byť jenom uvažoval. Pokud je tedy ta turbína už ve funkčním stavu, tipuju,
že nejbližších pět let stejně do notebooků montovány nebudou. Na druhou
stranu je to docela fajn představa, že si za chodu budu doplňovat palivo v
notebooku a budu ho tím udržovat nadstandardně dlouho naživu... :)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death

-aneb-idealni-nahrada-za-akumulatory-1lq-/tech-a-trendy-nb.asp?>
c=A061003_5347723_tech-a-trendy-nb